czwartek, 22 marca 2012

[']..przystanek życie.

łączę wyrazy w braku słów tak naprawdę
i z nadmiaru bezsiły..
ziarna gorczycy, mówią wystarczy - a skąd wiedzą??
a ja dość!!! mówię, z wiarą niemniejszą, ze większej nie ma!
dość już...
nie zatrzymasz Ziemi, chocbyś pękł
i jest w tym i chwała i pospołu przeklenswto w tym

odszedł Kolejny Przyjaciel Tych co zwą siebie MY
i nie, ze siebie nad cos ponad wynoszą ślepo..(jezeli przyszło by ci na mysl, ze to o to chodzi..)
chodzi o to, ze widzą w sobie Ludzi..
..mało kto dzisiaj zadaje sobie trud w ogole pojmowania jakie i dlaczego to ważne.

smutno mi z Nimi
i blisko choć daleko bardzo.


2 komentarze:

  1. Jestem, blisko, choć daleko. A może odwrotnie , nie wiem ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. ..od blisko do daleko to czasem realny dystatns czasem wrazenie tylko odleglosci..sama juz nie wiem jak mierzyc..tego bliskiego i dalekiego nadmiar mam i brak zarowno.. a, ze Jestes Blue to wiem, ze mi radosnie akurat:)

    OdpowiedzUsuń