sobota, 29 czerwca 2013

p.s. strach

strach, który przeraża - mrozi
starch, który zawstydza przed samym sobą - pali
strach, którego więcej potwornie - paraliżuje
strach, którego nie więcej jak śladowo - motywuje
strach jak nie jedno nie jedną ma skalę
strach jest
nie każde 'boję się' we mnie warte ośmielania
nie każde wyciszenia
łatwiej chyba tylko mierzyć się z wiadomym
niż w niepewnym tkwić
od czwartku moje "dlaczego nie ja" obecne od września
przy każdym liście e-mail pożegnalnym, od tych, którym wręczono papierek na cześć w mojej firmie
przestało mnie straszyć
wręczyli i mi
to nie wiadomo kiedy całe zdążyło mnie zdrowo wyszarpać
teraz juz wiem
więc gdyby Ktoś słyszał, że gdzieś potrzebna jest pani bhp
to proszę nie mieć tego gdzieś
tylko dać mi znać
jakoś
..


6 komentarzy:

  1. Strach ma płacone z góry, toteż prościej go przezwyciężyć, Ikono!
    Warto spróbować!
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię do mnie na kolejną, sporą porcję beztroskiego humoru. Może poprawi Ci samopoczucie.

      Usuń
  3. Dasz radę. Zawsze jest tak, że bardziej się boimy strachu niż tego, co naprawdę się wydarzy. Uściski Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. chciał nie chciał muszę.

    OdpowiedzUsuń